نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

:)
نیروانا: عمق آرامش ذهن و پاکی مطلق ،بعدی از زندگانی خالی از زمان و مکان.




دازاین: آنجا بودن.
شاید از اینرو که دازاین کاملاً بی‌بهره از فهم پیشاپیشی و یقینی‌ِ هستی‌شناسانه‌ای است که بتواند پاسخ‌گوی این «جا»یی که از آن آمده‌ایم و بدان می‌رویم، باشد.



همایونی انگار مقاله نوشته تعریف مفاهیم میکنه. اینجا هم کارکردی نداره جز بلغور روزنوشت‌هایی که اون بیرون بهتره گوشی خرج شنیدنش نشه، از فرط استخفاف و چرندی ولی خب باس گفت محض ادامه ی حیات مثلا.






طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نیاز

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ق.ظ

اینکه انتظار دارن به خواهر و برادر کوچیک تر از خودم‌سخت بگیرم و برای "موفقیت"شون...برای بدست آوردن احترام و رضایت دیگران نسبت به خودشون نصیحتشون کنم...چقد بیرحمانه است؟چقدر درسته؟چقدر اشتباهه؟چقدر واقعا مسئولم؟چقدر اصلا مهم نیست و نباید به این قرارداد های اجتماعی تن داد و گذاشت خوش باشند هرجور که دلشون میخواد؟چرا باید ساجد قهرمان ژیمناستیک بشه چون من قبلا ژیمناست بودم؟چرا همش باید ورزش کردن یا نکردنشون درس خوندن و نخوندنشون اینقدر واسم مهم باشه؟ما خوندیم و تمرین کردیم چی شد...؟ولی نکنه چند سال بعد وقتی حس کردن عمرشون گذشته و دست هاشو خالیه خودم‌رو بابتشون ملامت کنم؟..


موقت

  • دازاین

نظرات (۳)

تنها لطفی که بهشون میکنی اینه که بذاری نفس آسوده بکشن :)
واز بچگی لذت ببرن...
پاسخ:
هوممم..ولی حس بدی بهم میده شبیه کسی که بار خودشو بسته و به اطرافیانش کاری نداره.. و و و 
مرسی فائزه:)
شبیه !!
خب همینکه اونقدر مهمه که میشه پست ..یعنی اصلا اینطوری نیست که 
به اطرافیانت کاری نداشته باشی ووو...
.
.
.
کمک کن بیشتر زندگی کنن..فکرکنم میدونی منظورم از بیشتر زندگی کردن چیه..
ما آدما وقتی حس میکنیم دستامون خالیه ..که زندگی نکرده باشیم
نه اینکه فلان مدرک و مدال و لوح تقدیر و پول ومقام رو بدست نیاورده باشیم...
پاسخ:
به عمله..
اوهوم میدونم چی میگی:)
سخت گیری که آزار دهنده س ولی اگه رابطه ای با این برادر یا خواهر کوچیکتر باشه که خودشون تمایل زیادی به نظرخواهی از شما باشن خیلی خوبه به نظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی