نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

:)
نیروانا: عمق آرامش ذهن و پاکی مطلق ،بعدی از زندگانی خالی از زمان و مکان.




دازاین: آنجا بودن.
شاید از اینرو که دازاین کاملاً بی‌بهره از فهم پیشاپیشی و یقینی‌ِ هستی‌شناسانه‌ای است که بتواند پاسخ‌گوی این «جا»یی که از آن آمده‌ایم و بدان می‌رویم، باشد.



همایونی انگار مقاله نوشته تعریف مفاهیم میکنه. اینجا هم کارکردی نداره جز بلغور روزنوشت‌هایی که اون بیرون بهتره گوشی خرج شنیدنش نشه، از فرط استخفاف و چرندی ولی خب باس گفت محض ادامه ی حیات مثلا.






طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زیست جهان

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ






معرفی میکنم وسایل پر استفاده ی این روز ها:

هرکدام از این عزیزان به نوبه ی خود مایه ی آرامش و آسایش  هستن.

به این صورت که لپ تاپ،گوشی،کتاب،ساز و دفترچه یادداشت مونس های بی رقیب اند.

عینک ، مسواک و ساعتم که نبودشون بهشت رو جهنم میکنه.

گردن بندم که از عزیزترین یادگاری هاست و همیشه همراهمه.

در نهایت کیف کارت هام که باعث میشه توی این دنیای ماشینی پلاک و به اصطلاح هویت داشته باشم.


(دیگه اینکه...در این عکس جای خانه ژیمناستیک که مامن همیشگی بوده و هست خالیه)



پی نوشت اول:اینکه ساز نصفه اس منظوری در مفهومش نهفته :دی و آن اینکه طی دوران خوابگاه نشینی حضورش کمرنگ شده ولی اهمیتش نه.


پی نوشت دوم:کتاب خاطرات بولیوی نوشته ی چگوارا،از تاثیرگذار ترین کتاب هایی  که در حال خواندنش هستم.پیشنهادش میکنم و قطعا در پست های آینده دربارش مینویسم.


پی نوشت سوم:علاقه مندان را به این چالش دعوت میکنم.

  • دازاین

نظرات (۸)

گردن بند که خیلی نازه ...سازهم عالی ...
عاقا من عاشق پس زمینه ی عکس شدم ...فرش ه؟ گلیم؟ خیلی خوشکلههه...

پاسخ:
قاابل نداره:)♡
آری آری فرشه منم دوسش دارم:))
  • امیرحا فظ
  • یشتر از همه توجهم به ساعتتون جلب شد و اینکه در دنیایی که همه از موبایل به جای ساعت اسفاده میکنند، بدون ساعت زندگیتون جهنم میشه...
    پاسخ:
    بله من عادت دارم که ساعت به مچم باشه و اگر نباشه کلافه میشم...چون هم نمیتونم مدام ساعت رو با گوشی چک کنم و هم مچم احساس  لق بودن داره:))
    من عاشق این ساعتام:دی
    کنجکاو شدم خاطرات بولیوی رو بخونم.
    پاسخ:
    قابل نداره:))#تعارف_اصفانی

    احتمالش زیاده خوشت بیاد:)
    تعارف اصفانی؟

    ینی بمنم تعارف اصفانی زدی؟😂
    پاسخ:
    فائزه ...:))))))♡♡♡
    کلا هر قابل نداره ای تعارف اصفانی ه.🙈
    اول که از معرفی کتاب ممنون
    پسر من عینکم یادم رفت واقعا جهنمه بدونش
    چه دفترچه یادداشت باحالی . الان اسم انتشاراتیش یادم نیس ولی همونه که شعر و عکسها رو باهم چاپ میکنه یه مدت خیلی معروف شده بود؟
    بیچاره توی متن درمورد شارژر چیزی نگفتین :))
    بند عینک چه حسی داره؟ 
    پاسخ:
    امیدوارم اگر خوندیش فحشم ندی و خوشت بیاد:))
    آره واقعا.من زیاد عینک نمیزنم ولی همیشه باید همراهم باشه چون بدون عینک بیشتر از دو سه خط نمیتونم بخونم تنبلی چشم دارم.و فلسفه ی بند عینک هم همینه باعث میشه هرموقع بخوام استفاده کنم دم دست باشه و اینها لذا حس خوبی داره.

    همراه گوشیه دیگه:))باس باشه فوبیای خاموش شدن گوشی دارم:))مخصوصا وقتی تهرانم.(بخاطر احتمال تماس خانواده،هرچند کاملا بی پایه اس کسی نگران نمیشه:))
    خب دیگه همرو جواب دادم:))
    آهان درمورد دفترچه نمیدونم شعر نه ولی عکس داره .انتشارات هنرمند.

    شارژر موبایلت چرا اینجوریه کاش قاطی وسایلا بودم بهش تنفس مصنوعی میدادم

    پاسخ:
    حالش خوبه که:))
    آخی یادش بخیر ساعتت...
    پاسخ:
    قابلت رو نداره هیچکی جان..
  • آقای سر به هوا ...
  • کتاب رو چرا من نخوندم ؟ چه گوارا هم نوشته :تعجب زیاد !
    موضوعش چیه ؟ نگین خاطرات بولیوی :))
    پاسخ:
    دقیقا همینه:))خاطرات بولیوی که همونطور ک میدونید آخرین نبرد چریکی چگوارا هست و درهمین مبارزات بولیوی محاصره میشه توسط نیروهای نظامی بولیوی و سیا و تیرباران میشه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی