نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

:)
نیروانا: عمق آرامش ذهن و پاکی مطلق ،بعدی از زندگانی خالی از زمان و مکان.




دازاین: آنجا بودن.
شاید از اینرو که دازاین کاملاً بی‌بهره از فهم پیشاپیشی و یقینی‌ِ هستی‌شناسانه‌ای است که بتواند پاسخ‌گوی این «جا»یی که از آن آمده‌ایم و بدان می‌رویم، باشد.



همایونی انگار مقاله نوشته تعریف مفاهیم میکنه. اینجا هم کارکردی نداره جز بلغور روزنوشت‌هایی که اون بیرون بهتره گوشی خرج شنیدنش نشه، از فرط استخفاف و چرندی ولی خب باس گفت محض ادامه ی حیات مثلا.






طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فردا

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ق.ظ
زمانی که یک نفر از آنطرف اتاق سعی داشت قرآن را با لحنی سنگین و هن بخواند و صدایش را هنگام تلفظ عین در گلویش بپیچاند..مادر بزرگ را محکم بغل گرفته بودم و غافل از اینکه پدر بزرگ رفته است،که پدر بزرگ باز نمیگردد،که کفش هایش را نباید واکس بزند،که صدای الو گفتنش دیگر تا چهارتا خانه آنطرف تر نمیرود.. دلداری اش میدادم..حرف هایی را زدم که حق نداشتم...گفتم "زود مرخص میشه..خوب میشه..برمیگرده خونه..."چه دروغ کثیفی...
آن شب مامان بزرگ دست هایم را محکم نگهداشت و یکطور عجیبی انگار که بخواهد انتقام این پنجاه...شصت..سال را از من بگیرد،زل زد به چشم هایم و گفت:تازه داشتیم همدیگرو میشناختیم...تازه باهم مهربون شده بودیم..
دروغ هایم‌بند آمد...نفسم هم..
.....
  • دازاین

نظرات (۳)

محبوب وابستگی احمقانس.
دلبستگی اما نه ... دوست داشتن و رد شدن اما نه ...
ولی میدونی هممون میل داریم به تکیه کردن و وصل شدن و قطع نشدن به هیچ قیمتی قبول داری؟
خدا اینجا واسه ی من معنی پیدا میکنه.
پاسخ:
وابستگی احمقانه نیست...ما اینو میگیم بخاطر اینکه وقتی وابسته ایم احساس حقارت میکنیم..
شاید بشه گفت محدود کننده است و و و ولی احمقانه نیست..شکل های احمقانه اس وجود داره مثل هر صفت دیگه ولی ذاتا احمقانه نیست..

آره درسته نظر من اینه که فقط وابستگی به خدا احمقانه نیست...
وقتی مطططططططططططمئنی یه چیزی یه کسی آخرش از دست میره یا تو از دستش میری .... من حاضر نیستم این کارو بکنم .... به هیچ وجه .......
اما دلبستگی ماجراش فرق داره
پاسخ:
نظر من این نیس
روحش شاد :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی