نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

|من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست/توهم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی|

نیروانای نارس

:)
نیروانا: عمق آرامش ذهن و پاکی مطلق ،بعدی از زندگانی خالی از زمان و مکان.




دازاین: آنجا بودن.
شاید از اینرو که دازاین کاملاً بی‌بهره از فهم پیشاپیشی و یقینی‌ِ هستی‌شناسانه‌ای است که بتواند پاسخ‌گوی این «جا»یی که از آن آمده‌ایم و بدان می‌رویم، باشد.



همایونی انگار مقاله نوشته تعریف مفاهیم میکنه. اینجا هم کارکردی نداره جز بلغور روزنوشت‌هایی که اون بیرون بهتره گوشی خرج شنیدنش نشه، از فرط استخفاف و چرندی ولی خب باس گفت محض ادامه ی حیات مثلا.






طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تا گلو در کثافت رفتن هم با یاران خوش است!

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ
شب گذشته را مینویسم تا آنچه را آموختم بخاطر بسپارم!
میخواهم بگویم میشود؛نیمه شب در پی بوی بدی که اتاق را خفه و تحملت را مچاله کرده است از تخت برخیزی و دو قدمی درب اتاق پاهایت از فاضلاب بالا زده ی آشپزخانه که همه ی سالن را گرفته است خیس شود و یکی از بهترین شب های زندگی ات رقم بخورد!
در شبی که گذشت فرش ها و رخت خواب ها خیس بود از گندآب فاضلاب و ما تا صبح خندیدیم. فرش و موکت شستیم و آشپزخانه را از محتویات شکم همسایه ها و خودمان خالی کردیم.
همه تا هفت صبح بیدار بودیم و احدی ناله نکرد از وضعیت به غااایت حال برهم زنی که پیش آمده بود.

--------------------
عمو:اشکال نداره دیگ این اتفاق ها مال خونه است!

+یک ساعت هی خودم و پتو رو بو میکنم میگم بو از چیه،آخرش هم شکم برد به فرزان!:")
+دل بده به کار!!
+بیا دخترم این سطل هم سهم تو!
:))))...


مشکلی نیست که آسان نشود      مرد باید که هراسان نشود.:))))
  • دازاین

نظرات (۵)

عجب وضعیتی o__O
پاسخ:
آره وضعیت بد و بد مووقع ! سوم عید و این همه فامیل در راه -___-:))
  • رضوان ِ رضوان
  • خدا گاهی یه صبری به آدم میده که بعدها آدم به خودش میگه "وااای من چطوری تحمل کردم!!..."
    آن شادی هم نوووش ...
    پاسخ:
    :)♥
  • ماهی سیاه کوچولو
  • ما معمولا ادکلن هایی که واسمون کادو میارن رو میزاریم توی دسشویی اونجا میزنیم هر از گاهی که جو تلطیف بشه. از این روش استفاده کنین :/
    پاسخ:
    :))))
    اخه اوضاع خراب تر ازین حرفاست خونه شبیه چاه فاضلاب شده!
    ولی ممنون از پیشنهاد!
    ای خدا ،محبوب خیلی ظالمانسس ولی کلی خندیدم:-)))) واسه خاله مامان منم این مدلی شده بود ...اون طفلک پیرزنه تنها یهو از خواب پاشده بود دیده بود یه عالمه آب زیرشه ...فکر کرده بود مُرده :-|....ولی خیلی بده تو  عید
    عیدتم مبارک باشه محبوب :-* چقدم که من دیر تبریک گفتم
    پاسخ:
    :))))میخند مریم ماهم خودمون کلی خندیدیم!!
    اخ اخ..بنده خدا!
    قربانت عید توهم مباارکا!!سال خوبی داشته باشی:)اصل کیفیته نه زمان:)):**
  • الکس وات
  • یکی میگفت ، وقتی تو یه دردسری افتادی ، ازش لذت ببر . فک کنم منظورش همین بود :|
    پاسخ:
    به احتمال زیاد:)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی